Oles kompisbok

..............................................................................................................................................


Halloj!

 

Vill du också skriva i min kompisbok. Då kan du maila mig ett kort på dig och svara på alla dom här frågorna:

[email protected]

 

Namn: 

Födelsedag:

Hårfärg:

Ögonfärg:

Bor:

Familj:

Husdjur:

Intressen:

Favoritfärg:

Favoritpryl:

Favoritmat:

Bästa film jag sett:

Bästa bok jag läst:

Mina idoler:

Det bästa jag vet:

Det värsta jag vet:

Min högsta önskan:

Detta vill jag bli när jag blir stor:

Hur känner jag Ole?:

 

Tjingelipling/ Ole

........................................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Daniel

vill säga hej till Ole...

2010-05-20 @ 13:19:33
Postat av: Ole

Hejsan Daniel!



Har du många kompisar? / OLE

2010-05-20 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0